Producenci
Promocje
Szafka rtv 200 czarny / biały połysk SOLO
Szafka rtv 200 czarny / biały połysk SOLO
459,00 zł 439,00 zł
szt.
Stół MONTEGO 80x80
Stół MONTEGO 80x80
489,00 zł 449,00 zł
szt.
Łóżko Birma czarne
Łóżko Birma czarne
457,00 zł 419,00 zł
szt.
Łóżko MALMO szare 160x200
Łóżko MALMO szare 160x200
1 177,00 zł 1 099,00 zł
szt.
Szafka rtv  MODERN  stojąca czarny mat/czarny połysk
Szafka rtv MODERN stojąca czarny mat/czarny połysk
269,00 zł 199,00 zł
szt.
Łóżko VIOLINO wenge/beż 160x200
Łóżko VIOLINO wenge/beż 160x200
349,00 zł 299,00 zł
szt.
Biurko VISION czarny mat/czarny mat
Biurko VISION czarny mat/czarny mat
299,00 zł 279,00 zł
szt.
Szafka rtv 200 czarny / czarny połysk SOLO
Szafka rtv 200 czarny / czarny połysk SOLO
459,00 zł 439,00 zł
szt.
Nowości
Komoda dąb sonoma / biały połysk UNI
Komoda dąb sonoma / biały połysk UNI
599,00 zł
szt.
Komoda biały / biały połysk UNI
Komoda biały / biały połysk UNI
599,00 zł
szt.
Komoda biały / czarny połysk UNI
Komoda biały / czarny połysk UNI
599,00 zł
szt.
Komoda czarny / czarny połysk UNI
Komoda czarny / czarny połysk UNI
599,00 zł
szt.
Komoda dąb sonoma / biały połysk SOHO
Komoda dąb sonoma / biały połysk SOHO
429,00 zł
szt.
Komoda biały mat / biały połysk SOHO
Komoda biały mat / biały połysk SOHO
429,00 zł
szt.
Komoda czarny mat / biały połysk SOHO
Komoda czarny mat / biały połysk SOHO
429,00 zł
szt.
Komoda czarny mat / czarny połysk SOHO
Komoda czarny mat / czarny połysk SOHO
429,00 zł
szt.
Komoda biały mat / czarny połysk SOHO
Komoda biały mat / czarny połysk SOHO
429,00 zł
szt.
Komoda biały mat / szary połysk SOHO
Komoda biały mat / szary połysk SOHO
429,00 zł
szt.
Komoda szary mat / szary połysk SOHO
Komoda szary mat / szary połysk SOHO
429,00 zł
szt.
Komoda latte / biały połysk VIGO
Komoda latte / biały połysk VIGO
579,00 zł
szt.
Komoda latte / latte połysk VIGO
Komoda latte / latte połysk VIGO
579,00 zł
szt.
Komoda biały / latte połysk VIGO
Komoda biały / latte połysk VIGO
579,00 zł
szt.
Komoda biały / szary połysk VIGO
Komoda biały / szary połysk VIGO
579,00 zł
szt.
Komoda szary / szary połysk VIGO
Komoda szary / szary połysk VIGO
579,00 zł
szt.
Komoda szary / biały połysk VIGO
Komoda szary / biały połysk VIGO
579,00 zł
szt.
Komoda czarny / biały połysk VIGO
Komoda czarny / biały połysk VIGO
579,00 zł
szt.
Komoda biały / czarny połysk VIGO
Komoda biały / czarny połysk VIGO
579,00 zł
szt.
Komoda biały / biały połysk VIGO
Komoda biały / biały połysk VIGO
579,00 zł
szt.
Regulamin

Regulamin Sklepu Internetowego www.modernmeble-tarnow.pl

 

Niniejszy regulamin określa zasady dokonywania zakupów w sklepie internetowym prowadzonym przez Sprzedającego pod adresem www.modernmeble-tarnow.pl

Sprzedającym jest Agnieszka Kocoł prowadząca działalność gospodarczą pod firmą MODERN MEBLE Agnieszka Kocoł pod adresem: Pawęzów 62, 33-103 Tarnów, NIP: 873-261-36-57, REGON: 362857473.

 

§ 1 Definicje:

 

1. Dni robocze - oznacza dni tygodnia od poniedziałku do piątku z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy. 2. Konsument – Kupujący będący osobą fizyczną, korzystającą ze Sklepu Internetowego w celu niezwiązanym bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową.

3. Konto - przypisany danemu Kupującemu panel, do którego dostęp uzyskiwany jest po dokonaniu przez Kupującego rejestracji w Sklepie.

4. Kupujący – osoba fizyczna, osoba prawna lub jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej a posiadająca zdolność do czynności prawnych, która na zasadach określonych w niniejszym regulaminie dokonuje Zamówienia w Sklepie Internetowym.

5. Login – adres poczty elektronicznej Kupującego wskazany przy rejestracji w Sklepie.

6. Przedmiot transakcji - Towary wymienione i opisane na stronie internetowej Sklepu Internetowego

7. Przedsiębiorca - oznacza osobę fizyczną, osobę prawną lub jednostkę organizacyjną niebędącą osobą prawną, której ustawa przyznaje zdolność prawną, prowadzącą we własnym imieniu działalność gospodarczą lub zawodową i dokonującą czynności prawnej związaną bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową.

8. Regulamin – niniejszy regulamin. W zakresie usług świadczonych drogą elektroniczną Regulamin jest regulaminem, o którym mowa w art. 8 ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz.U. z 2002 r. Nr 144, poz. 1204 ze zm.).

9. Sklep Internetowy (Sklep) – serwis internetowy dostępny pod adresem www.modernmeble-tarnow.pl, za pośrednictwem którego Kupujący może złożyć Zamówienie.

10. System teleinformatyczny – zespół współpracujących ze sobą urządzeń informatycznych i oprogramowania, zapewniający przetwarzanie i przechowywanie, a także wysyłanie i odbieranie danych poprzez sieci telekomunikacyjne za pomocą właściwego dla danego rodzaju sieci urządzenia końcowego.

11. Towar – rzecz ruchoma, prezentowana w Sklepie Internetowym, której dotyczy Umowa Sprzedaży.

12. Umowa Sprzedaży – umowa sprzedaży Towarów w rozumieniu ustawy Kodeks cywilny, zawarta pomiędzy Usługodawcą a Kupującym, z wykorzystaniem serwisu internetowego Sklepu.

13. Usługodawca – podmiot świadczący usługi sprzedaży za pośrednictwem Sklepu Internetowego na zasadach określonych w niniejszym Regulaminie.

14. Zamówienie – oświadczenie woli Kupującego określające jednoznacznie rodzaj i ilość Towarów, zmierzające bezpośrednio do zawarcia Umowy Sprzedaży.

 

§ 2 Zasady ogólne

 

1. Warunkiem złożenia Zamówienia w Sklepie Internetowym przez Kupującego jest zapoznanie się z niniejszym Regulaminem i akceptacja jego postanowień w czasie realizacji Zamówienia.

2. Zamówienie w sklepie może złożyć każda osoba fizyczna lub prawna oraz jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej, jeżeli na podstawie odrębnych przepisów posiadają zdolność do czynności prawnych, która posiada pełną zdolność do czynności prawnych; w przypadku osób fizycznych warunkiem złożenia zamówienia w sklepie jest ukończenie 18. roku życia.

3. Ogłoszenia, reklamy, cenniki i inne informacje znajdujące się na stronie internetowej sklepu internetowego www.modernmeble-tarnow.pl nie stanowią oferty w rozumieniu przepisów kodeksu cywilnego, lecz zaproszenie do zawarcia umowy. Tym samym zamówienie złożone w sklepie internetowym nie jest równoznaczne z zawarciem umowy. Do zawarcia umowy dochodzi po potwierdzeniu przyjęcia zamówienia do realizacji przez sklep internetowy.

4. Ceny podane w sklepie internetowym są ważne tylko w ofercie internetowej tego sklepu. 5. Dostawa oraz odbiór towaru realizowane są tylko na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej.

 

§ 3 Złożenie zamówienia i przyjęcie zamówienia do realizacji

 

1. Zamówienia są przyjmowane przez stronę internetową poprzez wypełnienie formularza dostępnego w systemie teleinformatycznym. Zamówienia składane poprzez stronę internetową można składać 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu przez cały rok.

2. Celem złożenia zamówienia Kupujący powinien dokonać wyboru towaru i jego kolorystyki, podejmując kolejne czynności techniczne w oparciu o wyświetlane komunikaty oraz informacje dostępne na stronie.

3. Wybór zamawianych Towarów przez Kupującego jest dokonywany poprzez ich dodanie do koszyka. W trakcie składania Zamówienia – do momentu naciśnięcia przycisku „Zamawiam” – Kupujący ma możliwość modyfikacji wprowadzonych danych oraz w zakresie wyboru Towaru. W tym celu należy kierować się wyświetlanymi Kupującemu komunikatami oraz informacjami dostępnymi na stronie.

4. Po podaniu przez Kupującego korzystającego ze Sklepu internetowego wszystkich niezbędnych danych, wyświetlone zostanie podsumowanie złożonego Zamówienia. Podsumowanie złożonego Zamówienia będzie zawierać informacje dotyczące:

a) przedmiotu zamówienia,

b) jednostkowej oraz łącznej ceny zamawianych produktów lub usług, w tym kosztów dostawy oraz dodatkowych kosztów (jeśli występują),

c) wybranej metody płatności,

d) wybranego sposobu dostawy,

e) czasu dostawy.

5. Ceny podane przy produktach podawane są brutto w PLN. Cena produktu przed oznaczeniem przycisku „do koszyka” nie zawiera kosztów przesyłki. Koszty przesyłki oraz dokonania płatności doliczane są do sumy zamawianych produktów. Kupujący jest informowany przed zatwierdzeniem zamówienia o wszystkich dodatkowych kosztach związanych z zamawianym towarem. Kupujący w procesie składania zamówienia może wyrazić wolę otrzymania paragonu fiskalnego lub faktury VAT, która może zostać załączona do wysyłanej przesyłki lub przesłana drogą elektroniczną, na wskazany adres e-mail w postaci elektronicznego obrazu dokumentów rozliczeniowych, w szczególności takich jak: faktury VAT z załącznikami, faktury VAT korygujące z załącznikami i formularzy. Złożenie przez Kupującego oświadczenia o wyborze faktury VAT jest równoznaczne z udzieleniem zgody na wystawianie i przesyłanie faktur VAT w formie elektronicznej, zgodnie z rozporządzeniem Ministra Finansów z dnia 20 grudnia 2012 r. w sprawie przesyłania faktur w formie elektronicznej, zasad ich przechowywania oraz trybu udostępniania organowi podatkowemu lub organowi kontroli skarbowej.

6. Termin realizacji dostawy wynosi od 1 do 35 dni roboczych licząc od dnia złożenia przez Kupującego Zamówienia.

 

§ 4 Zapłata ceny

 

1. Kupujący w sklepie internetowym ma możliwość skorzystać z następujących form płatności za zakupione Towary:

a) płatność przelewem,

b) e-przelew,

c) płatność za pobraniem,

d) gotówka,

e) raty Mbank.

2. W przypadku wyboru opcji: płatność przelewem lub e-przelew Kupujący powinien opłacić zamówienie w terminie 3 dni roboczych od dnia potwierdzenia zamówienia. Po tym czasie zamówienie może zostać anulowane.

3. Płatność przelewem dokonywana jest po otrzymaniu pocztą elektroniczną potwierdzenia złożonego zamówienia na konto: MODERN MEBLE Agnieszka Kocoł, Pawęzów 62, 33-103 Tarnów, nr konta do wpłat: 38 1940 1076 3155 5616 0000 0000, bank CREDIT AGRICOLE Bank Polska S.A. Dokonując płatności przelewem Kupujący powinien wskazać w tytule wpłaty numer zamówienia.

4. Rozliczenia transakcji e-przelewem przeprowadzane są za pośrednictwem systemu płatności Shoper (Blue Media) przelew natychmiastowy. Podmiotem świadczącym obsługę płatności online jest Blue Media S.A. z siedzibą na ul. Powstańców Warszawy 6, 81-718 Sopot.

5. Płatność za pobraniem możliwa jest przy doręczeniu Towaru za pośrednictwem firmy kurierskiej i polega na dokonaniu zapłaty przez Kupującego przy odbieraniu przesyłki.

6. Płatność gotówką jest możliwa tylko w przypadku osobistego odbioru towaru przez Kupującego w siedzibie Sklepu, po wcześniejszym uzgodnieniu.

 

§ 5 Realizacja zamówienia

 

1. Przy składaniu zamówienia Kupujący może wybrać jedną z dwóch opcji dostarczenia towaru: doręczenie przez kuriera lub odbiór osobisty.

2. W przypadku wyboru doręczenia przez kuriera zamówiony towar jest dostarczany Kupującemu za pośrednictwem firmy kurierskiej DPD, Poczta Polska.

3. Koszty dostawy są uzależnione od wielkości zamawianego towaru i każdorazowo wskazane są w czasie składania zamówienia.

4. Wysyłka następuje tylko w dni robocze.

5. Odbiór osobisty możliwy jest pod adresem: Pawęzów 62, 33-103 Tarnów, w dni robocze po umówieniu telefonicznym. Odbiór w sobotę Kupujący może ustalić ze sklepem internetowym indywidualnie.

6. Odbiór osobisty zamówionego towaru jest możliwy po otrzymaniu za pośrednictwem poczty elektronicznej wiadomości potwierdzającej przyjęcie zamówienia do realizacji. Kupujący winien telefonicznie bądź e-mailem skontaktować się w celu ustalenia terminu odbioru osobistego w terminie 3 dni roboczych od daty potwierdzenia przyjęcia zamówienia. Z chwilą upływu wskazanego terminu zamówienie zostanie anulowane.

 

§ 5 Odbiór Towaru

 

1. W przypadku doręczenia Towaru przez kuriera Kupujący powinien potwierdzić odbiór Towaru własnoręcznym i czytelnym podpisem na Liście Przewozowym, stwierdzając tym samym prawidłowość wykonania usługi. W przypadku, gdy Odbiorcą jest osoba prawna lub jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej doręczenie przesyłki powinna potwierdzić osoba upoważniona do odbioru.

2. W przypadku odbioru osobistego towaru pracownik Sklepu jest obowiązany umożliwić Kupującemu zbadanie towaru pod kątem ewentualnego występowania widocznych wad fizycznych. Kupujący jest obowiązany dokonać takiego badania towaru w obecności pracownika Sklepu oraz zgłosić mu wszystkie wykryte wady.

 

§ 6 Odstąpienie od umowy

 

1. Konsumentowi przysługuje na podstawie art. 27 Ustawy o prawach konsumenta z dnia 30.05.2014 r. (Dz.U.2017.683 t.j. z dnia 2017.03.30) prawo do odstąpienia od umowy zawartej na odległość, bez podania przyczyny i bez ponoszenia kosztów, z wyjątkiem kosztów określonych w art. 33, art. 34, art. 38 ustawy o prawach konsumenta. Uprawnienie to nie przysługuje Kupującym, którzy dokonali zakupu w związku z prowadzoną działalnością gospodarczą.

2. Konsument może odstąpić od umowy, składając przedsiębiorcy oświadczenie o odstąpieniu od umowy. Oświadczenie można złożyć na formularzu, którego wzór znajduje się na stronie www.modernmeble-tarnow.pl.

3. Prawo odstąpienia przysługuje w terminie 14 dni od dnia otrzymania Towaru i następuje przez złożenie oświadczenia o odstąpieniu od umowy, które może zostać przesłane w wersji elektronicznej na adres: sklepmodern@onet.pl lub na piśmie na adres sklepu internetowego. Do zachowania tego terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem.

4. Sklep niezwłocznie prześle konsumentowi potwierdzenie otrzymania oświadczenia o odstąpieniu, a następnie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia konsumenta o odstąpieniu od umowy, zwraca konsumentowi wszystkie dokonane przez niego płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy, z zastrzeżeniem dalszych punktów regulaminy.

5. Sklep dokonuje zwrotu płatności przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, jakiego użył konsument, chyba że konsument wyraźnie zgodził się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego z żadnymi dodatkowymi kosztami.

6. Jeżeli Sklep nie zaproponował, że sam odbierze rzecz od konsumenta, może wstrzymać się ze zwrotem płatności otrzymanych od konsumenta do chwili otrzymania rzeczy z powrotem lub dostarczenia przez konsumenta dowodu jej odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.

7. Jeżeli konsument wybrał sposób dostarczenia rzeczy inny niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez przedsiębiorcę, przedsiębiorca nie jest zobowiązany do zwrotu konsumentowi poniesionych przez niego dodatkowych kosztów.

8. Konsument ponosi tylko bezpośrednie koszty zwrotu rzeczy do Sklepu, chyba że Sklep zgodził się je ponieść.

9. Konsument ma obowiązek zwrócić rzecz do Sklepu lub przekazać ją osobie upoważnionej przez Sklep do odbioru niezwłocznie, jednak nie później niż 14 dni od dnia, w którym odstąpił od umowy, chyba że Sklep zaproponował, że sam odbierze rzecz. Do zachowania terminu wystarczy odesłanie rzeczy przed jego upływem.

10. Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.

 

§ 7 Reklamacje i gwarancja

 

1. Sklep jako sprzedawca odpowiada wobec Kupującego będącego konsumentem w rozumieniu art. 22[1] Kodeksu Cywilnego, z tytułu rękojmi za wady w zakresie określonym w Kodeksie Cywilnym, w szczególności w art. 556 oraz art. 556[1]-556[3] Kodeksu Cywilnego.

2. Sprzedawca odpowiada z tytułu rękojmi, jeżeli wada fizyczna zostanie stwierdzona przed upływem dwóch lat od dnia wydania rzeczy kupującemu będącemu konsumentem lub przed upływem roku od dnia wydania kupującemu nie będącemu konsumentem. Jeżeli kupującym jest konsument, a przedmiotem sprzedaży jest używana rzecz ruchoma, odpowiedzialność sprzedawcy jest ograniczona do roku od dnia wydania rzeczy kupującemu.

3. Roszczenie konsumenta o usunięcie wady lub wymianę rzeczy sprzedanej na wolną od wad przedawnia się z upływem roku, licząc od dnia stwierdzenia wady, a bieg terminu przedawnienia nie może zakończyć się przed upływem terminu określonego w punkcie 2 powyżej.

4. Reklamacje, wynikające z naruszenia praw Kupującego gwarantowanych prawnie, lub na podstawie niniejszego Regulaminu, należy kierować na adres: sklepmodern@onet.pl. Sklep zobowiązuje się do rozpatrzenia każdej reklamacji w terminie do 14 dni, a gdyby to nie było możliwe, do poinformowania w tym okresie Kupującego, kiedy reklamacja zostanie rozpatrzona.

5. Sklep nie jest producentem towarów. Producent ponosi odpowiedzialność z tytułu gwarancji sprzedanego Towaru na warunkach oraz przez okres wskazany w karcie gwarancyjnej. Jeśli dokument gwarancyjny przewiduje taką możliwość, Kupujący może zgłaszać swoje roszczenia w ramach gwarancji bezpośrednio w autoryzowanym serwisie, którego adres znajduje się w karcie gwarancyjnej.

6. Pomimo dołożenia wszelkich starań Sklep nie gwarantuje, że widniejące na stronie internetowej sklepu zdjęcia prezentujące oferowane produkty nie zawierają odstępstw wymiarowych i kolorystycznych od rzeczywistego wyglądu towaru (np. różnice w odcieniach mogące wynikać z braku możliwości odzwierciedlenia w cyfrowym zdjęciu rzeczywistej barwy produktu lub jego części).

7. Kupujący wyraża zgodę, aby wszelka korespondencja dotycząca zakupionego towaru, w tym w szczególności korespondencja dotycząca ewentualnej niezgodności towaru z umową była przesyłana na adres e-mail Kupującego wskazany podczas rejestracji. Wysłanie poczty e-mail na adres, o którym mowa w zdaniu poprzednim uważa się za skuteczne doręczenie z chwilą dostarczenia na serwer Kupującego.

8. Niezależnie od uregulowań pkt 1 – 7 niniejszego paragrafu, produkty mogą posiadać gwarancję producenta, importera lub sprzedawcy, obowiązującą na terenie Polski.

 

§ 8 Anulowanie zamówień przyjętych do realizacji

 

1. Sklep internetowy może anulować zamówienie, jeżeli:

a) podane w formularzu zamówienia dane nie są kompletne, a kontakt z Kupującym jest niemożliwy;

b) Kupujący jako formę płatności wybrał przelew lub e-przelew, a kwota należności za zamówienie nie zostanie zaksięgowana na koncie Sklepu internetowego do 7 dni kalendarzowych od daty otrzymania przez Kupującego potwierdzenia zamówienia. Jeśli wpłata zostanie dokonana w terminie dwóch ostatnich dni (dzień 6 i 7) Kupujący powinien powiadomić sklep o zaistniałej sytuacji;

c) Kupujący miał odebrać osobiście towar w Sklepie i nie zgłosił się po jego odbiór w terminie do 3 dni kalendarzowych od ustalonej daty odbioru,

d) Kupujący w ciągu ostatnich 6 miesięcy złożył co najmniej 2 zamówienia, które następnie zostały anulowane z winy Kupującego, lub towar został nieodebrany.

2. Anulowanie zamówienia przez Kupującego może nastąpić za pośrednictwem poczty elektronicznej lub pisemnie w przypadku :

a) nieotrzymania zamówionego produktu po upływie 14 dni roboczych od momentu potwierdzenia przyjęcia zlecenia do realizacji,

b) niemożności zrealizowania przez sklep internetowy zamówienia w pierwotnym kształcie. W przypadku anulowania zamówienia, jeżeli kwota należna została już wpłacona, sklep internetowy zwraca ją Kupującemu. Należność zostanie przelana na wskazany przez Kupującego rachunek bankowy. Wpłata zostanie dokonana w terminie do 14 dni kalendarzowych od daty otrzymania przez sklep internetowy wiadomości elektronicznej z numerem rachunku bankowego Kupującego.

 

§ 9 Dane Osobowe

 

1. Dane osobowe podane w formularzu rejestracyjnym na stronie www.modernmeble-tarnow.pl są przetwarzane przez sklep internetowy zgodnie z zasadami określonymi w polityce prywatności .

2. Sprzedający zobowiązuje się do ochrony danych osobowych zgodnie z rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (określanym dalej jako „RODO”) oraz Ustawą o świadczeniu usług drogą elektroniczną z dnia 18 lipca 2002 roku. Kupujący podając przy składaniu zamówienia swoje dane osobowe Sprzedającemu wyraża zgodę na ich przetwarzanie przez Sprzedającego w celu realizacji złożonego zamówienia. Przetwarzanie danych w tut. podmiocie dokonywane jest:

a) w celu wykonania umów zawieranych z klientami (w tym m.in. realizacji zamówień, rozliczeń czy dostawy zakupionych towarów). Podstawą przetwarzania jest niezbędność do wykonania umowy (art. 6 ust. 1 lit. b RODO);

b) w celu obsługi reklamacji i ewentualnych innych roszczeń. Podstawą przetwarzania jest uzasadniony interes Administratora Danych (art. 6 ust. 1 lit. f RODO), polegający na zabezpieczeniu informacji o współpracy w celu obsługi ewentualnych roszczeń;

c) w celach analitycznych lub statystycznych. Podstawą prawną przetwarzania jest prawnie uzasadniony interes Administratora Danych (art. 6 ust. 1 lit. f RODO), polegający na wykorzystywaniu analiz finansowych i sprzedażowych na potrzeby wewnętrznego raportowania i wyznaczania optymalnych kierunków rozwoju firmy;

d) w celu kierowania do osób trzecich przez Administratora Danych treści marketingowych. Podstawą prawną przetwarzania jest uzasadniony interes Administratora Danych (art. 6 ust. 1 lit. f RODO), polegający na dostarczaniu ofert oraz propozycji współpracy dla stałych i potencjalnych klientów, którzy wyrazili zgodę na przesyłanie takich ofert w postaci newslettera.

3. Kupujący ma w każdej chwili możliwość wglądu, poprawiania, aktualizacji oraz usuwania swoich danych osobowych.

4. Szczegółowe zasady zbierania, przetwarzania i przechowywania danych osobowych wykorzystywanych w celu realizacji zamówień przez sklep zostały opisane w Polityce prywatności, która znajduje się pod adresem: www.modernmeble-tarnow.pl.

 

§ 10 Postanowienia końcowe

 

1. Opisy produktów i ich zdjęcia pochodzą z bazy danych stanowiącej własność Sklepu internetowego, w związku z czym zakazuje się komercyjnego wykorzystywania publikowanych opisów produktów i ich zdjęć pod sankcją odpowiedzialności odszkodowawczej przewidzianej w odpowiednich przepisach prawa.

2. W sprawach nieuregulowanych zastosowanie znajdują odpowiednie przepisy prawa powszechnie obowiązującego. 3. Niniejszy regulamin obowiązuje od dnia 25.05.2018 r.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl